Jak v sobě podpořit ženskou energii?

28.11.2020

Jak v sobě můžete podpořit ženskou sílu? 

První co mi tam naskočí je, tím, že budete sami sebou. Protože každá z nás je jedinečná a stejně tak unikátní je podoba vaší vnitřní ženské síly. 

Dřív jsem to měla rozškatulkované. Jinová energie je více ženská a jangová více mužská. Tečka, tak to prostě je. 

A sklouzávala jsem k tendenci dávat jangovým ženám, s prominutím, debilní rady typu: musíš v sobě podpořit ženskou energii. Teď bych se mlátila hlavou do stolu a myslím na vás krásné ženy, kterým jsem ve své nevědomosti něco takového řekla.

Ona to ve své podstatě je pravda, ale nic není jednoznačné a striktní. Ano teď už to vím. To poznání přišlo z nenadání.

Stalo se to jednoho podzimního dne, vstoupila do mých dveří... ne ne, bylo to trochu jinak. Dělala jsem jí léčení na dálku. Nádherné, ohnivé ženě a jak jsem se propojila s její esencí, vnímala její duši, tak jsem to uviděla. To, jak je pro ni ta jangová energie přirozená a při tom zůstává naprosto ženská. 

Byl to pro mě šok, jak zásah elektrickým proudem. Wow, rozšířily se mi obzory. 

Mohu vám dát mnoho praktických rad na podporu ženské energie a moc bychom si to užily. Já svou ženskost miluji a baví mě ji cítit uvnitř i projevovat navenek. 

Ale to nejdůležitější poselství, které vám jsem nyní schopna předat je:

Naslouchejte sobě, buďte ve své přirozenosti, sami sebou a pak se vaše ženská síla projeví. Hledejte, jaká je ta vaše jedinečná podoba ženství.

Nejdřív to bude třeba jen malý plamínek, nebo závan větru, ale když mu dáte pozornost, tak může vyrůst v nespoutanou sílu živlu. 

Možná v některé z vás teď hrklo u toho slova nespoutanou. Trochu vám to ujasním. Když budete znát sebe, to jak vaše vnitřní ženská síla vypadá, co ve vás ženskost podporuje a jak se konkrétně projevuje, pak jí nespoutá nic z venku, ale vy s ní budete naprosto v souladu, v lehkosti a schopnosti pracovat s její intenzitou a podobou.

Poznání sebe sama je největší školou našeho života.

A na závěr pro vás mám ještě jednu poslední radu. Nebuďte nevědomí jako já... neškatulkujte...

I jemná jinová energie v sobě může mít obrovskou sílu. To jen tak pro zamyšlení...

© 2020 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky